minhelg!

det är söndag och malin är fortfarande hos mig. imorgon åker hon hem. vi har iaf haft en toppenhelg med mkt kvalité och fest. torsdagen började med lite öl på ett nyöppnat ställe där vi spenderade i stort sett hela kvällen. tungt att gå upp när jobbklockan ringde på fredag. när jag kom hem var det toppenväder så vi styrde kosan mot parken. där satt vi och lyssnade på lite musik och hade det mysigt. kvällen slutade på oslos gater. lördag innehöll häng på akerbrygge vi gick runt och jag visade malin det lilla jag vet om oslot. även lördagkvällen slutade i en park där vi fick trevligt sällskap. idag har vi varit på Huk och badat. har varit helfint väder här hela helgen. idag är jag fullproppad, fullproppad av kärlek och glädje!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ebbe!

Tja! Va kul det var på Plantis sist på cruisingen! Ni får gärna höra av er till mig och Matte, 0703276100 ! Take care och vore kul o komma o hälsa på i Oslo såklart!

2010-08-12 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback