utetorsdagigen

igår var nog den roligaste kvällen på riktigt riktigt länge! bra förfest med gamla "gänget" haha. med dans, ayanapa planer, musik, förfest lekar som herman gillar, slibbans dj lista och dylikt. jag brukar vara lite negativ när det gäller skövde så mitt förslag var att köra hemmafest hela ikvällen istället men jag fick för många motröster så det var bara att packa på sig vinterkläderna och ge sig ut i kylan. tur var det egentligen, för väl i skövde var det fett skoj. vann lite cash på blackjack, dansade och hade bara skoj. efter nattmat i ryd, powernap i bilen och en jäkla massa vatten hoppade jag i säng. vaknade nio i morse och tog mig till skidskolan, körbar och allt. igår va gött!

sådär.

puuss mina fina!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback