helgenikort

ja mina vänner det har minst sagt varit en fullspäckad helg. i fredags runt femsnåret åkte vi ner till uniteds laglokal och festade till det lite. runt sju tog vid oss vidare till terrassen där fotbollsgalan ägde rumt. efter lite för mycket häng i baren gick jag hem rätt tidigt. jag lär mig aldrig.. tyvärr. upp på lördagmorgon och ha hand om ungarna i skidskolan. givetvis en nybörjar grupp med snitt på treåringar som aldrig åkt på ett par skidor tidigare. haha precis vad man behöver dagen efter. men det gick okej ändå. efter skidskolan hoppade jag i min älskade mcdonalds uniform och åkte upp och jobbade i två timmar. hem efter jobbet, sova, duscha, träffa emil å sen vidare för att jobba på terrassen vid 22. kl 03.00 låg jag i sängen igen. upp imorse för att åka till backen och ha skidskolan igen. gick betydligt bättre och alla ungarna kunde åka ensamma vid lektionens slut. hem efter skidskolan och grovstäda heeeela rummet. nu vänner rullar spotify listan o jag ska försöka komma in i ett pluggflow. vi får se hur det går. ikväll efter fysträningen med united ska jag och min fina ha de gött.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback