ohmyohmy

usch nu vill jag bara dö. ne kanske inte riktigt men.. skita i naturen vill jag iaf. men vet att det inte kommer bli så.. kommer sitta uppe sent inatt för jag har ångest för att jag inte kan provet och gå upp tidigt imorgon och plugga tills det sitter. men jag måste bara protestera lite här. jag går samhäll vi läser samhäll A och vi läser naturkunskap A, vi läser inte samhäll B MEN vi läser av någon askorkad anledning naturkunskap B! hade jag velat läsa denna otroligt tråkiga, svåra, dumma, onödiga kurs så hade jag väl gått natur? frågan är om dom ens läser den? om någon i natur läser så kan ni väl ge svar på min fråga.. egentligen är det la mitt egna fel att jag sitter här med ont i magen och ångest för morgondagens prov. hade jag bara börjat i tid bla bla bla bla. nu ska jag gå ner, laga mat, PLUGGA lite till sen ger jag upp. imorgon behöver jag allas tummar för att få G.

det är tur jag har en trevlig karl iaf


Kommentarer
Postat av: Emelie

Från en som gick natur: vi behövde inte läsa natur b, de andra kurserna som vi läste (biologi a, fysik a, kemi a) var värda lika mycket som den kursen. Lycka till på provet! :)

Postat av: kg

hahah du den där frågan ställde jag mig också när jag satt dan innan ett naturkunskapsprov med ångesten upp i halsen. helt jävla puckat. hoppas de gick bra iaf!

Postat av: jenn

det ar tur du har en syster som skickar hem klader till dig, for du har ju inte redan lanat halva hennes garderob ;)

2010-01-22 @ 21:22:50
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Sandra Gustavsson

Vi läser ju bara naturkunskap A men ni får ju våran Biologi, Kemi och fysik i väldigt förkortad form i Naturkunskap B. :D

2010-01-23 @ 13:25:37
URL: http://sandraagustavsson.blogg.se/
Postat av: ida lindberg

Nej vi läser inte naturkunskap B :) :D Men vi börjar däremot med Naturkunskap A nu :P

2010-01-24 @ 16:58:13
URL: http://idamlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback