värdig

nu har jag suttit i ca fyra timmar och pluggat. visst jag är inte färdig med allt men jag är mer än halvvägs igenom och jag nöjer mig för ikv. surfade runt lite i hopp om att hitta något nytt att fylla min garderob med efter ett desperat sammanbrott igår över att jag inte har några kläder! kände att även fast det inte gynnar min ekonomi så är jag faktiskt värd en ny tisha iaf. så det blev det. jag kunde inte motstå kraften som dessa färger har på mig ! haha.

 

ja det är inte mkt liv på denna blogg just nu. har bara inte blivit så men det är mkt att stå i just nu. men en liten upd. som jag glömt att skriva om är att v.14 åker jag,familjen,några familjekompisar till sälen, men det bästa av allt förutom att det bli mer bräda är att jag fått med mig emil! de blir grejer de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback