things are looking up!

minst sagt ass. what a day. gick upp tidigt imorse för att knalla ner till manpower. väl där träffade jag en hypad liten dam som gick på spinn och började fråga en massa frågor. en halvtimma senare har jag skrivit under ett anställningskontrakt. på måndag börjar jag packa böcker på ett boklager. å jag kan säga såhär. jag har aldrig välkomnat en inkomst så mycket som nu. efter det mötte jag upp john och pär på stan för lite tjöt, lite hamburgare och lite shopping. ups. de va inte min mening. men när jag stog där på whitewater vid skoväggen och såg ut som en sjuåring som kommit in i willy wonka's chockladfabrik så kunde jag inte motstå denna helt, helt underbara sko. idag dansar jag i lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Sooom

snygg blogg emelie!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback