det närmar sig

m oslo är göra najs just nu. jag är arbetslös å solen skiner på blå himmel både igår och idag. så justn nu klagar jag inte över att jag fakstiskt inte har ett jobb. för precis som igår ska jag ta och lägga mig på en filt i en park och läsa och jobba på brännan idag med. känns gött å vara sådär gyllenbrun nu till midsommar. haha om jag nu hinner nå den nivån. anyway. jag fick ett så fint sms hemifrån. sofia, ida o mallan kör en repris i år igen när det gäller midsommar. I LIKE. på torsdag kommer dom i sköpet till smögen. brudar, ni kan räkna med mig! de ska bli så gött. om jag bara kunde hitta ngt att klä mig i också.
de va allt för mig. nu ska jag ringa "snygg-henke" på manpower och kirra ett jobb!
PUSS


ah de va en sjukt bra midsommar å denna ska inte bli sämre! de ser tjejerna med bilen till! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback