jag körde på en!

sjukt. igår va vi ute, jag, lina å jennifer för att hämta två kompisar som jennifer bjudit upp som hon träffade på resan. anyway. det räcker ju med att säga att oslo är utsett till europas sämsta stad att köra bil i. å de mina vänner är så jäääkla true. vi har precis hämtat upp tjejerna och är på väg hem. plötsligt kommer en man vinglandes, fastnar i spårvagnsräls och jag kör på denna något onyktra man. bilen, helvete bilen, larsa dödar mig. de va de första jag tänkte å slänger ut mig: hääände de något med bilen? lina och lollo springer bort till den nu liggandes karln. sofie går ut och kollar på bilen och säger: vafan jag kan ju inte bry mig om bilen nu!
han tog på sig skulden och vi körde hem i frid. haha. ah så började min första kväll i oslo.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback