bday

sådär. då var man hemma från unitedlägret och dessutom nitton år fyllda. meningslös ålder säger en del. ett år närmare tjugo plus paket säger jag. det var en fin födelsedag. blev väckt halv sju av att mamma och lasse kommer in sjungandes med en hjärtformad sockerkaka och paket. somnade senare om och blev åter väkt av emil som viskande sjunger "ja må hon leva" i mitt öra. somnar sen om och blir väckt av emil igen, men denna gången med frukost på sängen. love! vi hade sedan en supermysig morgon... och drog sen till skövde för lite shopping och lunch. både jag och emil fick med oss ett par jeanshorts hem, dessutom lite underkläder och träningskläder. gött! på kvällen kom mina favvo brudar men världens bästa present haha. nu jävlar skare tränas innan aya här asså! har redan varit uppe och tränat core och spinning på TK. nu kör vi!

bananer, träningslinne, proteinbarer, återhämtningsdrycker, kaloriförbrännare.

haha här ska fanimej gymmas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback