pssst.

idag fick jag mina chinos (svarta) från ellos, de låg så fint på min säng. tack mamma. råkade även beställa tre klockor idag. ops, men som sagt, det är det enda jag samlar på och det är hög tid att bygga på min kollektion. å mindre shopping blire desvärre inte... på söndag åker jag och ckarlsson till göteborg och jag har ugglat igenom varenda hemsida och vet precis vad jag ska köpa. behöver lite nytt känner jag. + i kanten till mig idag också, jag tog tag i dethär med studentklänningen som jag lovat mamma och pappa. den som jenn skickade var nämligen aningen tajt över bysten så jag åkte till annika idag som kunde tänka sig hjälpa mig med den. -vatten och bröd fram till studenten, eller kanske bara vatten.. det var den första kommentaren jag fick. tack. haha. men vi upptäckte till slut att det gick att lösa. som tur var. gillar inte vatten och bröd så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback