very late update

klockan är alltså 02.50. fian står i duschen och jag får inte lägga mig förän hon kommit ut. så min enda utväg var bloggen. idag mina kära så blev vi HELT färdiga med lägenheten. jag kan säga att när jag fick nyckeln hit och steg in så fanns det en gnutta oro i mig. på något sätt kändes lägenheten "finare" på visningen än vad den gjorde när den faktiskt var vår. men efter att ha målat om dom rökskadade, kissgula väggarna så kändes allt bättre. och efter två stora visiter på ikea så kändes allt ytterligare lite bättre. efter att ha skruvat ihop, plockat bort, plockat fram igen, organiserat och städat så känns allt nu helt, helt ultimat. jag kan inte bli mkt nöjdare med vår insats än vad jag är just nu. vi bara njuter. så ikväll köpte vi oss några öl, käkade lite taco, bjöd över clara och satt bara och tjatade massa blaja. nu har vi följt clara hem och fått oss en riktigt kvällpromenix. nu väntar en nybäddad säng. vi hörs imorgon folks! PUSS

man tager vad man haver

våran icke-så-heta-lägenhet blev helt plötslig rätt fet.

imorgon får ni förresten höra om vår ikeatrip haha.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: jenn

WOWAWIWA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback