vitt som snö

vi hittade paradisstranden ! det hela var egentligen lite impulsivt. vi gick upp och bestamde oss for att ga och hyra en moped nagonstans. fia insisterade pa att vi skulle ha en med vaxlar for att det ar roligare att kora med. jag kan inte riktigt halla med haha. kanske for att jag var samst pa det. hur som helst. efter ca 20 minuter pa kringelkrokiga vagar sa spottade vi den vitaste stranden jag sett. det var helt underbart. pa eftermiddagen akte vi vidare och jag som kartlasare lyckades pa nogot konstigt satt guida oss till full moon beach. dar spelade lempan och basse fotbollsturnering. med jessie och fia vid min sida och 20 andra svenskar stod vi och hejade sverige till vinnare!
vi har aven hunnit med att festa lite. festerna har liknar inget jag sett tidigare. under allt festande bestamde jag och fia oss for att hoppa lite brinnande hopprep. haha har fatt mycket varningar om dessa hopprep men det var inget store problem for oss. man har ju hoppat en del rep i sina dagar sa att saga.


Kommentarer
Postat av: Kathy

Sååå underbar!!! Här sitter vi i en frysbox som heter Sweden -14 ute lite avundsjuk blir man inte lite heller! Fullsätt så Tjejer ni är värd vart enda sekund! Love, Mamma

2011-02-19 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback