vet ni?

vet ni ? igår gick jag runt på jobbet och filosoferade. för några veckor sen ställde jag mig själv frågan, är jag lycklig? jag kunde inte ge mig själv en starkt och ärligt JA. och det kändes sjukt jobbigt och sjukt tråkigt. så började jag tänka varför? vad ska jag ändra på? bla bla bla. sen kom jag på. att lycka är ingen destination de är ett humör.
så igår så fick jag den bästa känslan jag någonsin känt. det var lite läskigt att det kunde kännas så bra. jag är lycklig just nu, rätt och slätt, rakt igenom. och det är bara tack vare mig själv. alla småsaker omkring gör ju allt lite bättre men just det att vara glad även fast man är utan kille å allt dedär som gör mig sjukt glad annars.  bara jag.
vet inte ens om detta made sense alls men, ah. ni fattar nog.

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag fattar precis!

jag älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback