20

idag for 20 ar sen sag jag varlden for forsta gangen. jag ser den for forsta gangen pa ett annat satt sahar 20 ar senare pa min livs resa genom asien men den finaste kamrat man kan ha som gjorde idag till en perfekt fodelsedag! hon vackte mig klockan 8.30 med en puss pa kinden, slapade med mig ner i lobby och dar fanns, paket, tarta och en sjungande kokspersonal. jag har fatt dom finaste presenterna jag kunde tanka mig och har fatt en an sa lange svinbra dag!



sista bilden, forsta bilden som 20aring. hoppade in i tjugoarslivet fran sangen med fia som timemanager. precis sa som jag alskar det. med rufsigt har, brillor och en dunderbra kansla i magen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

What a wondreful Birthday, and a wonderful friend,

Happy 20th Birthday Emlan

2011-03-30 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback