grädden på moset, lingonet i skogen !

idag har varit en ultimat, perfekt, alltbrainnehållande och rolig dag. vaknade tidigt, drack oboy, läste tidningen och njöt lite till av mitt duntäcke. pappa kom hem strax därefter och behövde hjälp här hemma. hoppade upp i traktorn och körde bort massa grus och grejer. jepp. jag kör traktor. lite av min hemliga talang. efter jobbandet tog vi oss en kopp kaffe och körde in mot banken för att fixa nya kort åt mig. lämnade både det ena och det andra i asien. efter det gjorde jag premiären på systemet. pappa var med så det räknas egentligen inte men ändå. sen solade vi, åkte mc, käkade glass och sist men inte mins grillade vi i flera timmar med farmor och farfar. en perfekt dag från början till slut.

Kommentarer
Postat av: Mamma

U Guys R Kul

2011-05-12 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback