annandag jul = kalkon

god morgon, idag är jag uppe "tidigt", tänkte igår att jag skulle pallra mig till gymmet för lite spinning nu kl 11 men vi får se hur det blir med den saken :O. yes, idag är det annandag jul och vi ska iväg till kusinerna runt tre-tiden för lite amerikanska traditioner, kalkon. Mmmmmm... det är helt lovely.
julafton har varit bra i år. julklappsmässigt har det nog varit den bästa ever. jag måste ha skött mig redigt bra i år då med andra ord. julen i år innehöll väl kanske inte alls för mkt feeling men det var mycket familj, det var mysigt. mina två klockrenaste julklappar i år som tar dem andra med hästlängder var först nixon klockan som jag fick av min beloved syster ! waah vad glad jag blev/är :D och kameran som jag fick av mamma och lasse som var illrosa. det stod lixom mitt namn på båda grejerna, illgött!
nu ska jag ner och hoppa på och väcka resten av min bakfulla familj och skryta med att jag inte är det :D hahah. jag känner mig rätt stolt endå asså. jag fortsätter men min "vita månad" !

pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback