nu kan jag byta däck !

yes garagelektionen idag gick som på räls. malin floberg min kära vännina dök upp där bland bilarna på bilia med världens största hår (ta det inte fel malle, det var coolt), så vi satte igång där vetni, på med spolarvätska o blinker o hejohå haha tuta lite också. a de va skoj. sen bytte vi lite däck, elr a malin pratade i telefonen och ida vevade av däcken för hon tyckte inte jag skulle behöva det med mina fina naglar haha, omtänktsamma vänner. fast jag lyfte iaf upp bilen, stark som jag är. nä men det var en lärorik kurs. sen bar det av hemåt i det numer kalla vädret, jag det har ju fryst på en del så nu kanske snön kan ligga kvar då. kan iaf min spanska nu, efter ett å annat oseriöst spanskt telefonsamtal mellan mig och ida. vi ska nämligen kunna föra en telefonkonversation på spanska. det kan vi ju nu. kanon.
yes.

god natt då. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback