ändrade planer !

idag när jag va ute på mitt misson så fick jag den positiva överraskningen att detta kommer inte alls ta tre veckor utan kommer ske på onsdag. så kom hit då!
idag har jag fått massor gjort! jag va nere på banken och fixade med cash så nu är idre safat. haha dock fick jag även uträttat ngt som jag kanske ingentligen inte borde gjort. alla kompisarna var ute på sitt eget så jag strosade omkring på stan i min ensamhet och hittade givetvis massa saker jag ville ha, höll mig dock i skinnet och köpte bara en väska, ett par skor och underkläder. bara o bara. kanske inte så men äh, ibland får man väl unna sig lite saker, detta va saker jag behövde. och så farligt dyrt var det inte!




PUSS

Kommentarer
Postat av: jenn

puss och lycka till lillen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback