minsysterärbästivärlden

yes det stämmer. hon är bäst. satt precis och kollade på olika studenklänningar då min klänning som jag beställt aldrig kommer. så jag avbeställde den idag. hittade en ny jättesöt på hm men en studenklänning ska väl inte komma från hm?nej.
jenn ringde precis och vi pratade om lite ditt och datt. sen fick jag ett brev av mamma från jenni där det stod att jag fått ngt att ha på mig på studenten. VÄRLDENS finaste klänning. och det sjuka är att det var precis ngt i den stilen jag hade tänkt mig. så nej vänner, min studentklänning kommer inte från hm utan från panama. tack jenn youre a mindreader och den bästa systern en lillasyster kan ha!

now it's my turn!


Kommentarer
Postat av: jenn

snygg bild, haha tack!

Postat av: Basse

men...men...men jag som också har köpt ena klänning till dig ?

2010-03-12 @ 19:29:36
Postat av: em

haha basse send it så kanske du också hamnar på min toptio lista!

2010-03-12 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback