sunandcatchup

haha igår när jag bytte om såg jag något groteskt i spegeln framför mig. mina ben, vitare kan ingen vara. shit jag kände mig nästan blå. så idag ska jag till solariet. hörde nämligen på "boston tea party" igår att solarie inte alls är faligt utan en myt. visst solar man typ varje dag så äre farligt. men så är ju inte fallet. yes. senare idag blire svettning på TK. vi kan ju säga som så att mina 20 nyttiga gick rätt så käpp rätt åt skogen. haha. så jag skiter i dessa förbud. just det.
jag fick brev från försvarsmakten (lumpen) förra veckan. det blir ingen amfibiesoldag av mig då amf1 ska läggas ner. jag fick bli reserv på något annat som passade mig, men då hösten 2010 vilket rubbar mina planer helt. så vänner, det blir ingen lumpen för emelie. jag har lite andra plander itsället. he-he. kan ju avslöja att min kära snowboard är lite inblandad. å en sak till som jag glömt, jag har köpt min balklänning. så allt är typ klart nu. jag är redo för studenten, så kom!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback