krabi

fran koh samui akte vi tillbaka till koh tao for att mota upp lite gott hemmafolk! dar spelade vi mest volleyboll, drack ol, solade, akte moped och hade det allmant awesome. det intraffade dock en liten olycka. hehe. jag ramlade med en moped. oj tanker ni, varfor kora moped om man inte kan? faktumet ar att jag ar faktiskt inte alls dalig mopedforare. det ar thailand som har sinnesjuka vagar. hur som helst. jag kan ha en spricka elelr bruten ta, lite skrapsar och lite sar. sa det blev kryckor i tva dagar och massa jobbigt bandage som forstor min branna.. efter koh tao akte vi vidare med samma gott gang till krabi dar vi befinner oss nu. ungefar sahar ser det ut.





det var allt fran krabi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback