Barca baby, barca !

ah gud.
det har varit den mest kanoners vecka ever. jag kan tyvärr inte beskriva med ord hur sjukt bra det har varit
så jag spar er den tiden. schysst, i know.
efter en pratig natt med fiapia så hoppade vi med extas på bussen kl 07.00 och rullade strax därpå iväg mot barcelona.(lloret de mar). resan va helt okej, massa godis, skratt, friserande, båt-åkande och lite sömn + massor musik.
vi kom fram på söndagkväll, och efter en 36 timmars bussresa så var alla sjukt festsugna, så inte alls långt efter ankomsten i lloret så va vi nere i handlade vuxendricka.
det började med lite förfest på killarnas (Tomtens IF) hotell, Don Juan.
vi blev snart besvikna på musikvolymen och storleken på deras ballkong och kallade till förfest på våran lyxiga stora ballkong.
det dröjde inte länge innan alla var kanon och sjöng o skrattade. vi drog till BeachClub senare och hängde där större delen av kvällen.
den första kvällen va helt tokigt bra. de va nog den roligaste party kvällen jag upplevt i mitt 17åriga liv. shit mannen, typ.
sen vare solning dagen efter o en jäkla massa kik:are som sprang på toa på grund av bakfylla.
ne men sen följde en vecka fylld med party, fotboll och sköna människor. festen va ju sinnesjukt bra och vi spelade helokej fotboll !
fast vi kom typ 11 av 15, hade fet otur, ledde typ alla matcher i första o tappade i sista. men jag är bra nöjd ändå
ah vi va på campnou åxå, de va rätt ball, sen vare mer fest o mer fotboll.

jag får nog avsluta med att den här veckan är mycket svårslagen.
nu har jag bara 7 dagar kvar att jobba. det känns riktigt bra. sen börjar äventyren

oj vad vi har stekt.

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh, så glad att du hade de bra.

vi måste chilla så hårt när jag kommer hem. saknar dig så in i, puss mitt hjärta.

Postat av: Emelie Elisabeth

hej. nja, tveksamt. jag vill nog behålla den personlig. :) tack så mkt för berömet dock! /ems

2008-07-16 @ 16:35:46
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, missat din blogg här :D men kul att hitta

2008-07-17 @ 13:47:52
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback