det är fredag

ja skolan idag va la sådär. en dansövning på morgonen med spanskan inför språkdagen.
haha dansa på scen är inte min grej riktigt... sen vart det en inställd lektion vilket var gött så då blev det häng med mina
pärlor. sen väntade ett eftersläntat spanska prov som nog blir ett VG.. jag är no nöjd med det. elr ne kanske inte. men sak samma. snart ska jag trampa iväg på cykeln för att hämta mina saker som äntligen kommit :D iiih.
dåligt är att jag blev mer pank än vad jag trott. men det är löning om 2 veckor så det gör inte så mkt.
ikv behöver jag umgås med mina kära för jag saknar dom så ruskigt mkt och ni tjejer, ni är hur kanonbra som helst.
det blir en minguskväll.

tack

puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

ringer dig snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback