it's over, so over

åh inget najs heller. igår gjorde jag min sista fotbollsgymnasie-träning ever. skönt så in i. givetvis kommer jag sakna det ibland men jag är ganska trött på hela fotbollsgrejen över huvudtaget, känner att min kariär börjar lida mot sitt slut. dock har jag italien kvar, vilket kommer bli fett! lite annat nytt o jäkligt gött är att jag gjort mitt sista prov för årkurs två. my god, den här dagen har känts långt bort alltså men den är finally här. den började dock inte lika bra. halvsovande/halvvaken kliver jag utanför mitt rum, börjar gå ner för trappan (som för övrigt är klädd med heltäckningsmatta, alltså lite små-hal) då jag snubblar till vid hälften, ramlar och slår i huvud och rygg, rullar/glider säkert ner mot sista trappsteget och blir där liggandes. livrädd och ensam hemma får jag idiotiska tankar om att ingen kommer hitta mig förän fyra i eftermiddag då jag redan är död, uttorkad och svält. inte långt ifrån tårar säger jag åt mig själv "to get a hold of yourselfe", reser mig upp och avnjuter en god frukost dock med en aning smärta i bakhuvud och rygg.
nu är jag iaf fri. and that's all that matter right now.


jag vill passa på att gratulera en av mina finare vänner Malin Olsson som idag celebrerar hela 18 junimånader, gratulerar!

PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

hahah du är ju knäpp stumpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback