bohemian rhapsody

kom precis hem från jobbet, i detta fall från wrågården. ikväll hade jag och sofia hand om femkampen vilket var skoj. sju slovaker och två svenskar som skulle tävla. nu sitter jag iaf här hemma, frusen så att, börjar få lite småkänningar av en kanske kommande förkylning. men den ska jag stoppa! ska käka massa cvitaminer och lägga tillbaka alla sandaler i garderoben igen. kan ju även ha med ett fyra timmars långt matteprov i en iskall aula att göra. provet gick PISS å då menar jag verkligen piss. what to do? jag försökte iaf. efter skolan åkte jag ner till staden där malle satt och väntade, vi kollade lite kläder och jag fick med mig ett linne, tre halsband och ett nagellack hem. har ingen kamera sladd här så det kommer senare. vi träffade på jullan o karin som "modellade" kläder för patchi. kommer nog upp på patchi's facebook snart, check it out. nu hag jag iaf en lugn stund över, ska vårda mitt hår och måla mina naglar. ur mina högtalare ska det strömma queen. love it.




PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

Smögen:)

Postat av: skeletor

HE!MAN!

2009-05-13 @ 19:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback