ig knackade på dörren

IG kom knackandes på dörren idag igen. känns så iaf. usch det går inget vidare nu. även fast jag kunde allt här hemma o det gick hur bra som helst när jag pluggade så gick ekonomiprovet käpp rätt åt fanders. inte mycket att göra åt dock. jag försökte iaf. anyway nu är det gjort och det kommer aldrig igen. jag skippade faktiskt min sista lektion idag. hade ingen ork kvar efter skitprovet. ska snart iväg en svänga upp till clara och lämna tillbaka skidorna som jag lånat å sen ska jag väll till staden och ta en fika med simpan, vilket inte var igår. det ska bli trevligt. men först och främst ska jag bara ligga här lite och njuta av att det är helg. helg in my heart for evvah. pure love där alltså





puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback