slutspurt



nu äre plöjplöjplöj som gäller, plöja igenom skola och jobb. jobbet är la inga större problem. skola å andra sidan börjar ta emot så att. men jag ska la klara mig över denna topp också antar jag. idag har jag iaf studerat flitigt så jag tänkte jag kunde unna mig lite datasittande. borde la kanske återvända igen. annars är livet gött. fast jag har haft lite beslutsångest över sommarn. mycket som jag vill göra så det gäller la att prioritera. jag har börjat rätt iaf. idag tog jag beslutet att inte gå på sista ållefestare vilket vissa kanske kallar flopp då det kommer vara väldigt många där. men jag har lixom inte den ekonomin nu. efter alla barsvängar den senaste månaden så behöver jag snarare dra in pengar än att lägga ut. så att stå i garderoben känns som rätt sak att göra just nu. anyway, ska återgå till mina ekonomistudier.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback