thank you god

wiho jag fick ett G på ekonomiprovet! inget glad jag blev heller. haha räknade faktiskt med ett fett IG men jag klarade mig så fint så. skönt. nu äre bara svenskan som jag bävar för. får nog reda på den i veckan. rätt lugn vecka annars. imorgon har jag matte-nationella i fyra timmar, lätt match. nej det känns la kanske sådär. inte mycket att göra mer än att plugga å ta det som det kommer. börjar få rätt syn på saker å ting nu känner jag. ser't lite mer men en positiv inställning. man kan ju lixom inte göra mer än sitt bästa. mycket jobb blir det däremot, jag klagar inte. sen kommer jenni hem på onsdag eller torsdag vilket jag ser fram emot otroligt mycket, utgång med kusinligan på torsdag, farfar 80 där med kalas på lördag, åker till oslo lördaglunch med ett gött gäng, fest så att på lördagkväll, häng i oslo till måndag = ledig från skolan måndag, kommer hem, spanska nationella tisdag, vanlig dag onsdag, ledig torsdag, utgång torsdag då karin gör sin första premiär på 18+, karin 18 år fredag, göteborg med pappa och jennifer lördag-söndag då vi ska hälsa på Einar, Adam och Calle. jadu mycket på G=skoj.

nu ska jag upp till fotbollsplanen, har en lektion kvar, fotbollsgymnasiet sen ska jag stanna kvar i skolan i några timmar och plugga matte sen ska jag äntligen ut till pappa. inte lugnt en sekund. hihi. bye



PUSS

Kommentarer
Postat av: carmen

snygging! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback