happy halloween

god morgon folks! nu ar vi antligen framme hos slakten i usa. kanns himla konstigt att man inte varit har pa sa manga ar. ingen har kanner igen mig. haha tur de ar val de. idag ar det halloween. so happy halloween pa er. idag ska vi aka tillbaka tillmormor en svanga, gora lite pumpkin carving (skara ut ansikten i pumpor), shoppa och ikvall ska vi vara hemma och dela ut godis till alla ungar som kommer. ska ta massa fina bilder eftersom dom har en aning battre utkladnader har. och juste mina kusiner har tre hundar var av en av dem alskar mig, den sotaste saklart, haha sa man kan saga att jag ar inte langt ifran heaven just nu. sadar dar har ni en lite upD av vad som hander. puss pa er dar hemma.


Kommentarer
Postat av: jennifer

åh! jag ønskar jag var dær med er. nu børjar det dra ihop sig och på onsdag kommer pappa upp och på tors morgon flyttar jag hem. på fredag ska vi ha fonduekvæll, både henning och simpa kommer hem. så mysigt, ønskar du var med då. MASSA KÆRLEK, hælsa alla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback