litehelgsåikort

efter en sådär lagom skoj utekväll i lördags vaknade jag och emil runt nio tiden. efter brunch med hela familjen så åkte vi till göteborg. det mina vänner var mycket successful.

- tofsen på armen

ja så vi kan väl lite kort kalla det en bra helg. måndag igen å jag är fit for fight, nä det är jag inte. men nästa vecka väntas påsklov och där med massa häng med tjejerna, och efter det mina kära, sälen ! sen kommer ju jennifer sen äre bara två veckor till napa, sen är det napa, sen är det en vecka till student, sen är det student!

puss


Kommentarer
Postat av: Johan

Du har ju stilen!

Postat av: jenn

hihi, samma jeans som mig eller? och fixar du mitt har sa nar jag kommer hem ocksa? jag har iofs inget kvar, men det lilla jag har, vill ocksa ha sant har.

skickar ett mejl, pussochkram

2010-03-22 @ 18:18:53
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: julia

kan inte du ge mig lite av dit hår så jag kan få tejpa fast det? :)

2010-03-22 @ 22:35:45
URL: http://hejatjejer.blogg.se/
Postat av: Clara

Vart köpte du den bikinin? snygg!

2010-03-29 @ 00:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback