uck

usch om en halvtimma ska jag sätta mig på ett tåg till stockholm för att åka till amerikanska ambassaden där jag ska fixa mitt nya pass. sjuk är jag också. knappast en höjdare.. ha d!

home from spain

det har varit typ hur bra som helst. vi har festat, shoppat, sett massa saker som man tydligen ska se när man är i barca, solat, badat i meterhöga vågor, nästan blivit påkörd av typ tio surfare, druckit världens största shots, haft de vidirigaste bakfyllorna, åkt mer taxi än man kan typ, promenerat på la rambla, sett världens deppigaste spider monkey, skrattat tills vi knappt fått luft, träffat den riktiga drakula och en massa mer. där har ni't. PUSS

imorgon, barcelona

det har varit en fin helg. i fredags kväll efter ett stressigt jobbpass så drog jag raskt hem, sminkade mig och tog på mig min utklädnad för kvällen. kommer ev. lite bilder. det var ållefestare med tema sport. helt uppe i varv cyklade jag iväg till förfesten där hela klassen redan befann sig, hemma hos ida. snabbfylla å sen ner till ålle. en lyckad kväll för min del. lördagen hänge jag med mamma o jenn större delen av dagen, sen åkte vi ett litet gäng till skövde och käkade. åså dagens sysslor. promenix med mamma o jenn och massa packning. hatar att packa. jag vet aldrig hur mycket eller vad jag ska ta med mig. intressant. kanske inte. nu sitter jag här i mcd-osande kläder. och imorgon vänner, imorgon drar vi till barcelona!

kreativa jag

jag har minsann funnit min kreativa sida. häromdagen var jag och köpte tshirt tryck, eller papper som man skriver ut något på och gör en tröja av. och idag köpte jag textilpennor. tänkte skapa mitt egna. lite roligare så. bra sak nummer två är att jag hunnit med massor idag. jag har kollat oc, klippt mig, varit på stan med cissi, tränat och haft myskväll framför tv'n med la familia. allt är rätt okej nu helt enekelt. och juste, jag höll på att glömma, jag och simon är ett fett projektarbete på g!
puss

mickey and me

hej vänner! idag har jag varit seg så att. blev sent igår då jag, filip, hampus och mattias gick på bio, inglorious basterds. den var sådär. nu ska jag hoppa i träningskläderna och ta mig en promenad innan gymmet. fridens!

urgh

nog var gårdagens party lyckat. mindre lyckad känner jag mig dock idag.

wearing fanta

morgonträning, mingus lunch, musikhour och nu ska jag iväg till fia. min dag i korta drag. nu, dock of the bay med Otis Reddin.

pinkweek

ganska mycket rosa denna veckan

billigt är bäst

jag säger det igen, billig är bäst. idag fick vi de goda nyheterna att våran resa till barcelona den 21 september kommer att kosta oss hela 300 kronor, i detta ingår alltså buss, flyg, hostel, uflykter o annat gott. det vill säga att vi får tillbaka massa pengar som vi redan lagt ut vilket innebär några fler bärs å lite mer shopping. det var allt för nu.
puss

poff

framgång framgång mina vänner. idag var jag på möte på det omtalade Tränings Kompaniet för lite genomgång av gymmet. nu när jag gjort mitt fasta beslut att genomföra hela lumpengrejen så är det igentligen hög tid att sätta igång. så off we go! nu ska jag återgå till bikiniletandet, ca två veckor kvar sen drar vi till Barcelona vänner!

oslo

back from oslo. hälsade på jenn lite över helgen. det var mysigt. träffade även simpan lite och massa annat falköpingsfolk. nu är jag som sagt hemma en kortis ska snart sätta på mitt försäljarleende o dra till donken.

codplay

amazing

plans and plains

den 29 oktober åker vi till usa, till min mormor.