cky

kära dagbok

Igår fick de bli lite gbg kalas. kollade rix fm festivalen vilket kanske inte va ngn höjdare men som tur är har man ju sköningarna med sig så de blev ett skoj ståhej i vilket fall. sen gick vi vidare till frihamnspiren och kollade cky. klart som bara den att dom spelar favorit låten när man sitter på båten hem. blir så sur. så typiskt. men de va iallfall mycket trevligt igår med. idag blire förmodligen en lugn dag. va upppe 6.oo i morses för att städa banken, men gick snabbt och la mig igen när jag kom hem och vaknade vid 12.oo tiden. hade hemska mardömmar om att en annan jätte stor planet skulle träffa jorden fast den sprängdes innan som tur va men den va jätte nära. sen drömde jag att jag va på ett nerlagt spök hotell då jagade en jätte tjock gubbe med skägg mig för han ville begrava mig levande i en limegrön lick säck. ucsh va läskigt. nu är de som sagt bara tre dagar kvar till jag beger mig av till utlandet. åker till en ö utanför grekland som heter korfu. de knepiga är att den hör till grekland men i boken står de: närmaste fastland, albanien. mycket märkligt tycker jag. jaja nu ska emelie lilla hoppa in i duschen eller något för att sätta lite fart på denna soliga sommardag. tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback