heeelg

kära dagboken

idag har varit en slitsam dag vill jag lova. har suttit på tåg och buss och varit helt slut. blev inte mycket vilat denna natt inte. men ett spritt sprong nakenbad fick de ialf bli i morses vid 6.oo. har aldrig kännt mig så otrligt schleten. haha fozzies får life malin. bussresan va ju rena magträningen. har inte skrattat så mycket på ett hej dundrans tag. vet inte vad som föll i oss. små liven, jaaa. o malin, varför inte tatuera sig på typ hela kroppen typ innan man dör? o karin vrf hatar du dom små morrhåren på räkorna? haha. avslutade detta sömnlösa dygnet med en picknick på berget med räkor, bröd, godis, muffins och saft. de satt fint de. riktiga lirare dedär mina kompisar. i morgon börjar fotbollen igen. hur skönt som helst. har saknat de otrligt mycket. de blir fint o springa av sig lite. från ett till ett annat. åker till grekland om fem dagar med en människa som tagit sig namnet Karin Elgmark. de kommer bli ball. årets höjdpunkt tror jag säkert absolut! på onsdag blir de gbg med jacob och hans u-man polare och snook o petter, ser de som ett lagom roligt tidsfördriv. jaja slut skrivet för min del. behöver komma i säng så jag orkar mig upp i morgon. tack o hej för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback