kalas

kalas
mot stockholm och julia fick sitta på starka karins axlar för att sen o sen gick jag och julia in på toan och smygfotade lite ;)


Gbg kalaset igår igen. de va mycket trevligt. kollade snook sen orkade vi inte mer så vi drog in till centrum igen. på vägen hittade vi massor med skoj :D så nu har vi ett helt lager till marathon. helt perfect. gud va skönt de ska bli att komma bort från detta sket väder. usch. nu flyger vi mot soliga stränder istället karin (x idag har jag börjat packa lite smått och varit och handlat lite nödvändiga saker med karin. godis fick bli en del på listan men de ska jag lämna hemma. usch inget bra med godis tycker jag inte. för de är inte gott efter tre bitar därför ska man nalla av sina kompisar istället för att köpa eget :) mycket billigare åxå. ska träna om en stund. ska bli hur skönt som helst som alltid. men idag blire gymmet iställer för fotbollen. missar matchen i helgen men jag överlever väll antar jag. sen blire full träning när jag kommer hem brun och bra =) för de ska vi bli karin, bruna och lite bättre än vad vi redan är. usch längtar så jag håller på att spricka. hade yttligare en mardröm i natt. helt hemskt jag drömmer alltid om döden. i natt drömde jag att en bekant till mig (anonym) var en mördare och han hade massor med huvuden i sin garderob så jag var livrädd hihi helt tokigt.  massa kontsiga drömmar :/
och du vill väll förmodligen inte höra av mej just nu. kanske blir bra när jag åker bort så får vi väll se ifall saker förändras när jag kommer hem. men de va faktist inte bara mitt fel utan ditt lika mycket. men de lösaer sig som sagt :)
simma lugnt allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback