skolan ):

Kära dagbok

Idag började skolan igen. känns mycke tråkigt. trode de kanske skulle vara lite skönt men idag va inte skönt. de va triktigt trist att inte se samma ansikten igen. bara massa små över allt känns de som :/ typ 200 nya elever på skolan i bara 7an typ. fy men dom små liven blir väll lika stora som jag en dag hahaha. positivt va väll att vi fått nya skåp som rymmer mer saker, negativt va att jag fick underskåp, ovanligt. när man satt inne i aulan och hörde rektor ingvorr säga: välkomna till ett nytt och härligt läsår. vi hoppas ni alla hämtat krafter under sommarlover så ni är sugna på att lära er massor nytt höll jag på att hosta upp hela frukosten tror jag nästan. är de sommarlov ska man ju inte vila? då ska man ju leva till skillnad från skoldagarna som man måste plåga sig igenom. blää är inte alls sugen på att sitta på en 100 minuters lång So lektion och prata om greekerna eller andra tråkigheter som ligger djupt begravna under allas intressen. fy. tror inte ens hon tycker att de är skoj att komma tillbaka till massa katiga ungar som bara klagar på skolan hela tiden. hade ialf inte jag gjort kan jag ju erkänna. haha konstiga människa. jaja nu ska jag försöka se de positiva. finns inga snygga killar på skolan längre så då får man gå in för arbetet ;) läsa upp betygen yttligare ett snäpp så man har möjlighet till en bra linje. vilket inte kommer bli ngt större problem tror jag inte (:
juste ja en mkt x3positiv sak är att prison break började idag igen. förbaskat bra avsnitt. tkr bara så synd om lincoln :/<3

nu fick jag ett telefon samtal. återkommer mer i morgon förmodligen hejohå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback