wie

Kära dabok

Grekland va toppen med massor av sol, bad, god mat, skratt, sena nätter och massa annat bra. blev ganska brun trots allt fast karin din bus du blev brunare. investerade en del nytt bla ett par jesus skor som va handgjorrda av en gubbe. haha han pussade karin på ryggen och då fick du panik. bara rusade ut. de va ialf jätte kul o vara där med dig karin.




Sen kom vi hem då va de marathon. de va bra. började med att vi stack till matea på förfest vilket var allmänt trevligt. spelade ngt roligt lite halvtokigt spel och dansa lite. sen bar de av mot philip där de va yttligare en förfest. sen stack alla eller dom flesta till plantis. där va de fullt ståhej med musik och folk. de va väll sådär. lite veligt när de är så mycket folk ute o man tappar bort o folk o träffar massa som man inte sett på hela sommaren vilket är trevligt men lite förvirrande. sen va de massa andra konstigheter som hände under kvällen. bråk o outredda samtal och massor annat. ja mindre bra va de kanske ibland. men hade åxå riktigt skoj när jag överlyckligt träffade fia typ tio gånger för du försvann ju hela tiden onge. samma med malin, ska alltid ut på sina egna små turer.




sen innan den fartfyllda kvällen hann börja va jag o julia såklart tvungna att posa lite granna, men bar lite;)




I morgon början skolan. ska bli skönt på ett sätt, att få ordning på saker och ting. man får mer koll på dagarna osv. men jobbigt på ett sätt. vet inte om jag orkar vänta ett helt år på nästa sommarlov. men de visar väll sig snart antar jag. Vi känner oss ialf lagom utvilade eller hur 5? åt pizza och kollade ice age idag med 5 hur bra som helst. skönaste filmen

Diego:  Hm pinnen är fortfarande grön, dom gick norr ut.
Sid: pinnen är fortfarande grön, dom gick norr ut.

haha helsköna figurer.

börjar bli dags för kojs snart. känner mit lite trött och så.
Hm kanske inte ska vara så heller. men jag vill värkligen men de kanske inte är meningen så. men en sak vet jag. jag saknar den inte den somm finns nu utan de gamla så som du va innan. men jag ska nog låta bli att tänka så mycket.
ha d bra.



Kommentarer
Postat av: jennifer

Nej emelie, skolan är inget positivt, inte ens lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback