jaaaa, ändrade planer

Kära dagbok

under bara nyhter, hittat drömlinjen. har alltid velat bli brandman men tänkte ne fifan för omvårdnad i fkp o skövde. usch orka. sen hittade jag de, den perfekta linjen, de kan knappast bli bättre. åååh bara flytta härifrån, bo ensam elr förmodligen med linda. fan va chill kussen. helt jävla underbart:D känner mig tre kilo lättare. kanske beror på att jag tränat idag? hm vem vet. haha men endå. riktigt glad är jag ialf. den saken är klar. poängen för att komma in har jag redan. gäller bara att träna ännu hårdare nu. måste klara alla test. men de fixar sig. sen blir de två fjällen resor i år. men en kompis. helt underbart de med :D kommer bli fett bra. äntligen ett mål att sträva efter. kunde inte sova igår. låg och tänkte på vilken stil de blir i backen i år. haha längtar ngt groteskt till snön faller, backen öppnar, kalla kvällar, snowboard dagarna långa. de är livet. i min värld ska de alltid vara vinter! för jag älskar vintern, de finns helt enkelt inget bättre. UNDERBART. sen hag jag ett toppen höstlov framför mig. de kmr bli grymt bra tror jag. wepp dags för emsan att hoppa i bängen. pluggisch i morgon för hela slanten. för dom som intreserar sig så är de prov i språkhistora svenska. lol vem behöver den kunskapen? inte jag. men får göra de endå.
wie / en glad emelie!

att lägga i
idag, jag har kommit på min framtid och är övertygad om att de blir kanon och nästa månad är de dubbelavsnitt av prison break. älskart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

emelie jag diggar din brypåse ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback