lördag eftermiddag


Kära dagbok

det är lördag eftermiddag och har jag gjort ett skvatt? nej. o känns de bra? de känns jävligt bra. ska de bli gött o träna? de ska bli hur gött som helst.
japp sant. sitter här och klockan är nu 14:14 och jag har inte gjort ngt idag. hur skönt som helst. solen skiner och de är bra. jag gillart. sofia kommer snart och vi ska laga ihop något sen dra och träna. sen stannar vi och lirar lite till =) sen blire annat folk ikv. jajemensan kan nog bli en bra dag idag. snart är de faktist höstlov de blir bra. nästa veckan är full av träning och inga prov. nana längtar fortfarande till snön.

att lägga i
idag: jag har kommit i underfund med att jag passar ganska bra i mustach (se demostration längre ner).


                     jaa vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback