söndag förmiddag

Kära dagbok

sitter här med julia o armen ;) hannah gick precis hem för att fräscha till sig lite. ska försöka baka en utsökt kladdkaka idag. vi tänkte vi skulle förgoda den lite med att lägga i dumlebitar. o masssa grädde haha. sen blir ne nyttigare nästa vecka (;. hm lagom trevligt igår. va ute med lite folk. hände lite dumma saker men de är ingen fara. ska ut till min kära far senare. blir plugg nästa vecka och fotbollsmatch.
kommit fram till att jag skriver aldrig om mina upplevesler längre utan bara hur jävla trist de är i skolan och hur mkt läxor o skit som pågår. min  blogg ska från och med idag vara en positiv sida. där satt den. nu ska jag gå in till julia som försvann tror hon la sig bums framför tv.n. vem vet? to be continued

att lägga i  
idag, att puffi kom till jorden, och att vi är ny stilade.

hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback