tosdag afton

Kära dagbok

vilken seg kväll alltså, de är söndag kväll klockan är 19:39. har pluggat suttit här tittat på tv idag. orkar inte mkt  mer nuför tiden. tränar rätt ofta så de blir mest plugga vila och träna. i morgon får jag stans snyggaste jacka, de kan ni ger er på. halloween va meningen skulle bli skit bra, men jag vet inte börjar få lite baktankar om dedär. alltså så fort de händer något denna underbara stad så ballar de ur, inte klokt. men å andra sidan så ska man inte se allt negativt än för de kan faktist sluta riktigt bra o er man allt negativt så ser de bara svart ut till slut. har bästa utklädseln som jag visserligen inte ska tala om för alla för de ska bli en sorts överraskning. somliga vet de redan och somliga inte men ball blire ialf. så vore ju lite tråkigt om den inte kom till nytta. nu är det faktist snart helg och de ska bli skönt. kanske bär av mot Västerås vi får se lite. idag har jag tagit några sunda beslut, ja förvänar mig själv lite lite lite mer för varje dag. ganska bra för o vara mig. speciellt om man tittar längre bak i registret. btw nu när jag ändå kom på den tanken, julia har faktist tagit bort sitt fina gips. lite tråkigt på ett sätt för de klädde dig så bra, ett litet handikapp, som körsbäret på grädden. nu ser det ut som en liten annorexia arm, stackare då. i morgon är de kär fedag, men konstigt nog så ser jag inte fram lika mycket mot helgerna längre som jag gjorde innan. de finns lixom inte speciellt mycket att göra i denna stan, you feel me? aja anyway oden cup blir nog skoj, får se om man får lira lite men att sitta på läktaren är inte fel heller. tammy kommer förmodligen hit och de är ju ett klart plus i kanten. sen kommer hon även hit nu på höslovet och troligen så åker jag med henne tillbaka till hgb ett par dagar, de kommer bli bra. sen måste jag träffa majsan åxå. min lille barndommare, vi har då alltid varit som ngra slags människor som kan varandra in och utanfill och snart är vi återförenade igen.  de va ett riktigt bra tag sen men snart så (: vårat stora problem är bara att tag sig i kragen o sätta saker i akt. men de kommer dock. så vi kommer ha så tevligt så. haha våra galnda ideer som att ställa sig ute i regner med badräkt och shampoo i håret eller när vi bastade och sprang spritt språng nakna runt huset, eller när du ramlade i bastun och brände dig på argigatet elr när vi kunde stå på surfingbrädan med flytvästarna på i timmar och vänta på att en båt skulle åka förbi så vi ialf fick lite vågor elr när vi blev omringade av ormar hos morfarsvenn eller den gången du och jag pyntade hela ditt hus inför nyår och alltid brukade sova under eran trappa och sedan sitta i varsin trapp och leka designers, jag o jenn sög visserligen på att måla men du va en riktigt baddare på redär elr alla gånger vi lekt morris elr den gången vi blev jagade av ngra som vi trode var "pedofiler" och ringde polisen och vi fick bli förhörda men bäst av allt var alla gånger som vi skilldes åt och viste att de skulle ta jätte lång tid innan vi skulle ses igen och vi rymde/gömde oss för att dom inte skulle kunna åka, elr den gången du åt omogna äpplen och fick åka till akuten. alla gången vi inte kunde lägga på telefonen, men alllt detta la sig på något vis och nu är de inte alls samma. men de ska de bli (: ursäkta spårade ur lite men kände för att skriva ngra av våra många minnen, kanske inget vidare roligt för folk som inte varit med att läsa detta men tro mig, puh de va bra grejjer. nepp snart dags för mat o film med pappsen. nu ska emelie snart dra sig men idag har jag återfunnit min fantasi och ska ta fram min lilla brypåse.

att läga i
idag: jag har tatt  mitt förnuft tillgodo och avgjorde att jag ska nog söka till både västerås och västerbotten sen bestämma mig, och jag längtar jätte mycket till höstlovet!

Kommentarer
Postat av: jennifer

maha, tala för dig själv, jag var grymm på att måla när vi lekte designers!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback