brypåsen


Kära dagbok

Idag är det fredag. en ganska okej dag. dagen började med att jag klantigt nog försov mig. men hann till skolan som tur va. hade so prov idag. de gick helt okej. dagen slutade mycket trevligt med en film. jätte bra film. vet inte vad den heter men vi ska kolla klart på den nästa vecka då ska jag lägga namnet på minnet. i morgon blir det investering av lite nya kläder i göteborg. fast innan de så blir det träning idag. ska bli skönt. tror vi kanske får reda på om vi sa spela oden cup eller inte. håller tummarna. vore skit ball. ikväll ska jag frisera min kära vän hannah sen blir det film med hannah o julia. lilla julia, hennes hand är helsvullen den kraken ramlade på sin kära moped. ojoj. läääääängtar till höslovet nu. de kommer bli bra. och någon helg framöver kommer min maja. en barndombästis från min födsel. hra inte träffat dej på ett år och vi kommer ha fett skoj när vi ses. den kan du lita på. sen blire förmodligen hgb på lovet åxå. mkt trevligt o träffa dej tammy. ja jag har nog en hel del som försig går då. nästa vecka som kommer blir hel chill har svenska prov onsdag, helt ointresant för er och veta men kände att jag borde skirva upp de.

att lägga i
  idag lärde jag mig att göra en utbakad fläta på mig själv
och mina kompisar är ballast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback