torsdag eftermiddag

Kära dagbok

Torsdag idag. en torsdag full av plugg. jaja nu kan jag ialf väligt mycket om poltik och riksdag och regeringen och massa sånt där som man kommer ha så stor nytta av när man jobbar som frisör eller vad som ska bli av mig. inte en aning. fick ialf ett hum om vad jag ska gå på gymnasiet. min framtid idag
läsa natur engelskspråkig
efter gymnasiet bli snowboardlärare/liftvakt en sesong i någon skidort
arbeta som reseledare eller bartender utomlands
[under denna tid ska jag klura ut vad jag vill bli]
sen börjar jag på en passande högskola och då får vi se vad av mej de ska bli. haha. ja de ser ganska positivt ut tycker jag. sen om de blir så är en annan femma. mycket tränande nuförtiden och mycket plugg. men snart blir de helg <3. sen fick jag ett telefonsamtal igår och de a julia
hej emelie, vet du? jag har en jätte bra nyhet
nehe vadå?
jag har brutit armen
skojar du?
nee men de är inte så farligt. nu har jag ju iallfall testat att hra bruten arm.

haha de är bra att de finns dom som ser de positivt. Sen va jag med i tidningen dag ångående visa. jag blev inget vidare, en bortfäklaring kan ju vara att jag hade haft gymnastik innan. annars har jag nog inget mer att skylla på. och jag har fått en jätte bra studieteknik nu så jag tror de kommer gå riktigt bra. eller jag hoppas på de ialf. sen händer de vissa tråkiga saker. men dom kopplar man bara bort eller så skiter man i dom helt enkelt. jag gör lite av varje. orkar aldrig mer än så.


att lägga i Bry Påsen: jag har hittat en ny tv serie som är jätte bra som heter House. riktigt bra. men ännu har jag inte funnit ngt som slår Prison Break för wentworth miller är för snygg och bra.

Våra glas är lika tomma som ord, viskar kärlekens törst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback