sommarlov

Kära dagbok.

nu är detta sommarlovet snart slut. idag är de fredag och på måndag börjar skolan igen. de känns lite halvbra. bra för att man börjar på gymnasiet, halv för att man kommer tycka de är roligt första tre veckorna sen äre lixom; BLÄÄÄ inte skolan neeee !
sommarn har ialf varit bra, elr den har gått väldigt fort men samtidigt väldigt sakta. de har regnat en del så man har väll inte gjort allt som man kanske skulle vilja ha gjort. men jag är ändå nöjd. ngra riktigt bra saker har ju kommit in i bilden.
karnevalen va ju total ball och crusingen va ganska skoj, hunnebo va fett skoj, marathon borde bli skoj. så en del braskit har lixom ändå hänt men man kan ju försöka tänka bort dom där typ 20tal dagarna som man legat hemma hela dagarna för de regnat och inte gått ur pyamasen på hela dagen utan legat i sängen heeeeeeeeeela långa dagen, så att säga att man inte är utvilad nu till skolan vore ju rena lögnen.
malin kommer jag sakna nu när hon ska börja i skövde :/ se slog mig typ häromdagen att vi inte kommer ses alls lika mycket längre. har ju träffat floban varje dag typ i fyra år å nu får jag inte träffa henne lika mkt.. de är tråkigt..
hunnebofesten är nog ialf lätt de bästa som hänt i sommar. de har varit massa annan bra skit men de va fanimej heltbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback