hejdå sommarlov

hade tänkt att sammanfatta sommarlovet lite.
jag vill börja med att säga; tack gode gud att man har ett kvar.
sommaren o8 har varit bra. att jobba fem veckor var iof ett av de kanske största misstagen jag gjort i mitt 17 åriga liv. men what to do lixom. spanien var hur bra som helst. festerna har varit kanon. kusten var toppen.
det blev inte många äventyr dock. blir det dubbelt nästa sommar då? jao, förhoppningsvis då har vi ju körkort och slipper planka och offra att göra hål i sina kläder för lite dans ;)
fast å andra sidan tappar man spänningen och glädjen.. spänningen av att stå där och fundera på hur man snabbast ska ta sig över och glädjen när man kommit in och stannar inne hela kvällen. haha. är det lika roligt när man fyllt 18? hm....
jaja.. vädret denna sommaren har väll haft sina för och nackdelar tror jag. fördelar för att man kunnat bada, vara på kusten, grilla, utechill och allt annat gött.
nackdelar för att det har blivit på tok för många dagar framför sex and the city.
åså var det dags för det andra året på gymnasiet, vilket åxå känns knäppt. ettan, vart tog den vägen? det gick så fort alltihop.
kommer kännas lite wierd att inte se samma ansikten. fast å andra sidan så har man ju upplevt den kännslan 11 skolstarter tidigare.
jag vill nog mest erkänna att spanien räddade mitt sommarlov. den lixom täcker typ hela sommren. har aldrig haft roligare, aldrig festat på det viset och aldrig haft så skoj.
jag ser fram emot nästa sommar. men tack för ytterligare ett bra sommarlov.

SP2e next.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback