helgen i norge

då var jag hemma från oslo.
kom dit i fredags och blev upphämtad av jennifer på "oslogallerian"(?).
efter att i stort sett bara varit hemma och vänt så drog vi ut på stan för att shoppa lite.
hittat helokej saker.


efter en runda på stan så drog dennis fram vattenpipan och vi gick lös på bärsen. simon och lillen var och hälsade på fiddern hemma hos honom så dit drog även jag jenn. det var trevligt, åså blev det fest.
efter ngra bärs blev vi helflum, jag o jenn, det var ball.


på lördagen chillade vi ute lite och sen kom albin och cj som hade med sig massa grejer till lägenheten som dom ska flytta in in, så större delen av lördagskvällen gick åt till att köpa grejer på ikea, packa upp, dricka öl och ha trevligt. vilket det var.
sista dagen i oslo åkte vi till Holmenkollen och checkade lite och sen vidare till ngn stor park.
det har i helhet varit en kanon helg och jag saknar jennan redan.
tack!


peaceopuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

systrarna snygg, eller hur var det?



(i helgen är hon MIN!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback