nytt i klädväg


igår var vi på stan och jag köpte dessa läckra brallor.
det var kvällsöppet, så först firade vi fanny på mingus för hon fyllde 17, grattis Fanny !
sen kollade vi lite på resor haha lite inpuls ville vi helt plötsligt dra till cypern. men vi får se. nu har vi iaf lite koll.
efter det gick jag loss på lönen och shoppade lite krimskrams, kläder och annat braoha.
sen vare fikatajm, elr glass tajm. jag bara älskar glass, splear ingen roll vilket väder det är. allti gött.
sen såg jag o mor min filmen "P.S I love you" jag venne, den var la sådär. alla säger att den är skit bra, men de va la inte min typ av film kanske.
I helgen pratar folk om fest och jag är inte det minsta sugen. jag har börjat med OC nu så det kan nog bli lite nöt i helgen.
sen äre ju jobb åxå. anyway. vi hörs.

puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

snygger så!

Postat av: Maria

snygg header

2008-08-29 @ 14:58:51
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

måste du SKRIVA på västgötska med?! haha, får ju panik när jag läser.. :P nu ska vill in till huvudstaden och shoppa lite o sådära vettu.. spelning o fest ikväll! typ en typiskt-ciss&jennzo helg! haha. puss på dig

2008-08-30 @ 12:15:58
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback