hallå mina vänner

tjenixen.
idag har varit en blandad dag.
som några säkert redan vet har clara nu lämnat mig för att åka iväg till Costa Rica och New York i fyra veckor och det suger ju mer eller mindre.. blä. men tänk va skoj det blir när jag får krama om min pärla igen den 4 januari (tror jag det var), rätta mig om jag har fel clara, vet att du läser. aja tuff times lixom. så efter att tagit farväl till clara gick jag och tröståt i matselen med en del av idregänget. och oj va skoj det var. vi har börjat komma på vart vi ska sova. för vi drar ju upp dagen innan så vi får en extra partynight o en hel förstadag i backen. antingen crashar vi hos amadeus o gänget som också ska upp eller så bygger vi en iglo. vi ska öva nästa vecka på det. haha. sen kom john på att han har en värmegrej som man sätter i bilen utan att bilen behöver vara på elr nått, så kom jag på att en sån har jag med. men vi venne hur vi ska klara av att sova 5 pers i varje bil. kan bli tajt. igentligen är vi nog ganska töntiga som redan planerar allt detta när det är hur långt som helst kvar. haha. grejen med mig är nog mest att jag längtar så in i bänken !! wii...  oj nu kom jag helt bort ifrån min dag här. ja så efter skolan fixade jag mina naglar. nu är dom superduper fina, tyvärr har jag ingen kamera att ta kort med men om jag får tag på en så ska jag lägga upp några, för om är verkligen superduperfina. btw så står kamera typ på andra plats på önskelistan.
i mörn åker jag som sagt till oslo. ska bli förbaskat nice.
puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback