sent uppdaterad helg

yes helgen spenderades som sagt i Oslo hos syrran med pappa. jag är stolt över min bilkörning både på vägen dit och hem. går fint nu, allt med körkortet. tillbaka till Oslo... det var en riktigt mysig helg med shopping, god mat, mycket flabb och lite film. så jag kan absolut inte klaga.

mindre trevligt var det att åtevända hem till en fullsmockad vecka i skolan. i morgon är det spanskaprov på schemat. som tur är har jag redan pluggat en del. ska bli rikigt skönt att få det gjort. sen är det bra tre kvar. jävla lärare som är så illa dåliga på att planera in proven. aja antar att man får se det bra i det dåliga i sånna här lägen, lovet kommer ju bli supder uppskattat. i morgon är det även lusse ålle. jag är ganska pepp. mest för att det kommer bli en fet förfest. wiho. nu ska jag trampa iväg till bilia för garagelektion, sen ska jag och ida proppa i oss pizza och plugga ännu mer spanska. blääääh. !
hörs å ses. (clara jag saknar dig).


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback