the killers och skinande hår åså lite jul med

sitter här med håret i en stor boll på huvuet, har supermedel i så nu ska det bli skinande blankt haha. aja vi får la se hur det går med det. lyssnar även på the killers - for reasons unknown. men farvoriten just nu är såklart lost - coldplay men även remixen med jay z. sen så hörde jag pinks nya låt på radion, elr jag venne så ny kanske den inte är, kanske är så att jag aldrig lyssnar på radion och upptäckte den inte förän nu, so what heter den iaf. den är rätt goo.
igår var det lite shopping i skövde, blev bara ett par stövlar för min del. tänkte göra premiär för dem idag på julbordet, men först tänkte jag kila ner till stan och möta pappa för lite inhandling av en superduper snygg kjol som jag hittat. nu är jag nog uppe i fyra kjolar tror jag :D inte så illa för att vara mig.
yes.



åså från en sak till en annan så börjar julen smyga sig på nu känner jag, snö kunde det ju varit iof. efter mitt tjat på att klä granen tidigt i år, just to get some christmasspirit så fick jag som jag ville :D den blev kanon fin, mamma tycker att den är förstor, jag säger att den är perfekt :D
hoppas ni kännert med!

puss

Kommentarer
Postat av: julia

so what är toppen, asbra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback