lördagens fest

ja det blev ju lite festande där på lördagen.
hade ju typ planerat filmkväll men det blev ändrade planer där ja.
vilket iofs inte visade sig vara helt fel. kvällen började hos karin där även jullan befann sig.
karin bjöd på goa drinkar och sen drack vi lite bärs och under hela kvällen pratade vi maaaassor, de var trevligt, riktigt trevligt!
jag gav mig senare av till wille där det var 18års fest. stannade bara typ 40 min, pratade lite med frida och anda goingar.
senare drog vi ut och kvällen va helokej.


nu i helgen ville jag dra till jennan i norway men det verkar inte ljust för tillfället.
annars blire 18 års fest för carmen och en grillkväll hos mig och sen förhoppningsvis ett par dagar med pappa på kusten för vet ni? om 3 dagar är jag fri, fri från tidiga mornar, fri från sena eftermiddagar, fri från övertid, med andra ord jag fri från jobb.
nu börjar det ska ni se!

pussopeace

Kommentarer
Postat av: clara

det vore ju skitskoj! jag jobbar bara till sju, så om jag får skjuts ut kan jag komma (:

Postat av: clara igen. efter att emelie har läst mitt inlägg

ja det får vi minsann se till att göra :D själv jobbar jag den här och nästa veckan. sedan är det freetime resten av lovet. vore ju rätt skamligt om vi inte sågs på ett helt sommarlov faktiskt.

jaa, snart ska vi leka massa mycket :D

pussmalöve!

2008-07-22 @ 12:52:05
URL: http://sundhclara.blogg.se/
Postat av: jennifer

då är du ledig den 4 och 5augusti?

fan vad gött isf.

2008-07-22 @ 16:17:10
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: sofie

vill också sluta jobba, känns rätt bra va? :D

2008-07-22 @ 16:53:17
URL: http://sofiewetterbrandt.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja, det gör vi. Vi åker den 10/8 o kommer hem vid typ 05.00 den 24 eller vad det blir, måndag natt iaf;)

2008-07-22 @ 20:43:56
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
Postat av: carmy charmy

tjopp tjopp tjena :D

jag såg ditt inlägg på min blogg, tack för inbjudan och fan vad kul att du kommer!! :D

vet dock inte än om jag kan komma till dig på fredag, ska kolla upp det lite närmare :)

pusspådig<3

2008-07-23 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback